آخرین اخبار

میلاکوویچ: ایران بازیکنان باکیفیتی دارد و هدف‌مان کسب مدال در بازی‌های آسیایی است

مدیرفنی تیم ملی واترپلو گفت: نخستین و مهمترین هدف ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی است.

اشتراک گذاری
26 تیر 1402
کد مطلب : 6213

دژان میلاکوویچ، مدیر فنی تیم ملی واترپلو ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضورش در تیم ملی ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: نخستین و مهمترین هدف ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی است. در ۶ سال اخیر که در آسیا به عنوان سرمربی در تیم ملی سنگاپور حضور داشتم پیشرفت واترپلوی ایران را شاهد بودم. تیم ایران بازیکنان خوب و آماده‌ای دارد که از کیفیت فردی بالایی برخوردار هستند، اما از نظر من همچنان امکان پیشرفت برای آنها وجود دارد.

وی در خصوص سطح بازیکنان ایرانی افزود: بازیکنان ایران در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشتند و از کیفیت فردی بالایی برخوردار هستند، اما باید بدانیم بازیکنان ایران نسبت به بازیکنان اروپایی مسابقات کمتری برگزار کردند و این موجب تفاوت‌های بین ایرانی‌ها و بازیکنان سطح اول واترپلوی دنیا می‌شود، اما درحال حاضر بازیکنان ایرانی در سطح نخست آسیا قرار دارند.

مدیرفنی تیم ملی واترپلو در خصوص همکاری و قرارداد طولانی مدت با فدراسیون شنای ایران خاطرنشان کرد: مدت زمان حضورم در ایران مشخص نیست، اما فعلاً تمرکز و مهمترین هدف مشترک‌مان روی بازی‌های آسیایی هانگژو است، چراکه زمان زیادی تا این مسابقات باقی نمانده است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم.

میلاکوویچ درمورد امکانات و اردوهای پیش‌رو تیم ایران گفت: امکانات واترپلوی ایران بسیار خوب بوده و شرایط بسیار مناسبی در این تیم مهیا است با برنامه‌ریزی انجام شده ابتدا تیم دوم صربستان برای برپایی یک اردوی مشترک به ایران خواهد آمد و در ادامه یک اردوی ۱۰ روزه در صربستان خواهیم داشت تا بتوانیم نقاط ضعف و قدرت تیم را به خوبی محک بزنیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =